Inspirert av SC2-turneringen som har pågått i det siste, vil jeg gjerne se at vi prøver med flere/andre typer spill. Derfor tar jeg initiativ til å starte turnering i gode gamle Unreal Tournament 2004! For de som ikke kjenner til det, er det et skytespill med litt fantasy-vri. Jeg er sikker på at de som lurer klarer å finne ut hva spillet går ut på.
Det er ikke helt bestemt hvordan en turnering skal gjennomføres, jeg tenkte å lage en post først og se hvordan responsen er. Det vil være mulighet for de som ikke har spillet til å få tak i det, jeg håper mange har lyst til å bli med! Jeg har versjoner for windows, linux og mac klare, samt server. De fleste moderne pc-er kjører dette spillet fint, selv laptoper, så ikke bruk dårlig maskin som unnskyldning. I første rekke tenker jeg 1vs1, omtrent som de gjorde i SC2-turneringen, men det kommer an på hvor mange som blir med, og hva dere synes. Jeg synes teams er gøy, men da må vi ha mange nok med til at det skal være noe vits. Det er også mulighet for at det kan bli streaming med kommentatorer som med SC2 - vi får se.
Så, som sagt, spill vil bli delt ut til de som trenger, det eneste du trenger er å ha lyst. Offisiell påmelding blir ved å skrive i denne tråden. Bare ta kontakt med meg (IRC/PM) dersom det er noe detaljer dere lurer på/vil diskutere. Jeg er åpen for forslag, dette er tross alt noe vi gjør for å ha det gøy!