no-picture Hei og velkommen til AnimeNord!
For å kunne delta i diskusjoner må du enten
registrere deg eller logg inn.
4 svar [Siste innlegg]
Medlem
Johnnys bilde
Ble medlem: 21.07.2005
Mega Man Live Action Fan Film 2010

Her er en live action fan film basert på Mega Man spillene. Heller lettere positivt overrasket til denne filmen. Skuespillerene gjorde relativt bra stort sett, selv om han som spilte Wily var litt overdrevet. Litt cheesy effekter, men ja.

http://screwattack.com/videos/Mega-Man

Reklame
Reklamer på AnimeNord
Donor
Yakamarus bilde
Alder: 23
Kjønn: Mann
Ble medlem: 28.08.2007

Lol, Mega Man Live Action film?

Dette MÅ jeg se, så fort jeg får ordentlig nett..

Nyhetsmod
nurfeds bilde
Alder: 23
Ble medlem: 25.08.2006

jau så den tidligere i dag, var bra for en fanmade film det ja. dr wily took the show for og si den sånn de andre var ok at best men. verdt og se for alle megaman fans.

Nyhetsmod
Takerus bilde
Alder: 21
Ble medlem: 11.04.2007

Så den med en gang den kom ut. Satt og talte ned timene i forkant Tongue

Syntes den var knallbra til å være fanlagd. Langt bedre enn Zeldafilmen (The Hero of Time) etter min mening. Det eneste som plaget meg litt var at karakterene ikke var flinke til å holde øyekontakt (de drev og stirret unaturlig rundt i lufa mens de pratet med hverandre).

Likte Wily best egentlig. Overspilt med stil Laughing out loud

Medlem
Highwinds bilde
Alder: 24
Ble medlem: 16.09.2006

Wew, så den nå nettopp!

Greit nok, om jeg skulle lagd en slik film uten budsjett kunne den ikke målt seg, men likevel kan jeg ikke si at filmen var bra. *spiller djevelens advokat* Hele filmen føltes som det var inspirert av sånne gamle Red Alert cut scenes. Scriptet er merkelig, og referanser til spillet (pixel art på skjermer, etc) er bare malplassert. Dialogen føles ofte tom og hele filmen var antiklimaktisk.

Men likevel så jeg alle ~90 minuttene. Den var jo passe underholdende på et ScrewAttack nivå. Men bra? Nei. ;p

Donering

Doner
Mottatt 0kr av 150kr for denne måneden
Donasjoner

Nytt fra AnimeNord

NeoID for 5 uker 2 dager siden
Oppdateringen av AnimeNord nærmer seg, selv om... [2]
NeoID for 6 uker 1 dag siden
Ønsker å takke alle for fire hyggelige dager i... [5]

Siste aktivitet

Statistikk

AnimeNord består idag av 2394 medlemmer som tilsammen har skrevet 101495 innlegg fordelt over 6678 emner.

Hvem er pålogget nå?

68 gjester

Vårt nyeste medlem: aninat