Godt nytt år!
Nå er AN Brønnøysund i full gang igjen, vi hadde besøks rekord på 6 nye medlemmer. Imens to hadde ikke mulighet til å komme. Det skal kjøres en ny runde med promotering, ny plakat og det skal komme i lokale medier.
- Donasjoner
Hei og velkommen til AnimeNord! Godt nytt år!
Nå er AN Brønnøysund i full gang igjen, vi hadde besøks rekord på 6 nye medlemmer. Imens to hadde ikke mulighet til å komme. Det skal kjøres en ny runde med promotering, ny plakat og det skal komme i lokale medier.
Hvordan går klubben egentlig? Har dere jevnlige treff nå?
Hvorfor tenkte jeg Animenord: Battle royale når jeg leste ANBR?
Lykke til uansett Kuruokawa
Hvorfor tenkte jeg Animenord: Battle royale når jeg leste ANBR?
Ditto!
hva står egentlig R-en for?
er nok R-en i i BRønnøysund.
Hvordan går klubben egentlig? Har dere jevnlige treff nå? 
Det er jevnlige treff ja, har bare ikke oppdatert på forumet i det siste
Hvem er det egentlig som styrer dette? Er det du roger som er IKT-lærling?
Hvem er det egentlig som styrer dette? Er det du roger som er IKT-lærling? 
Ja
Åssen filmer er det dere viser på filmkveldene?
Varierer, hadde en fast spille liste, men vi har av og til tatt noe annet.
Varierer, hadde en fast spille liste, men vi har av og til tatt noe annet.
Ok. Hva hadde dere sist?
Kanskje jeg dukker opp!
Det blir ikke animekveld imorgen, neste uke blir det igjen, vi får se hva som blir vist.
Hva ble vist sist? og har dere noen tanker på hva som skal vises neste gang?
Vi pleier vel å sette oss forran skjermen å rope 'nei' til alt vi ikke liker, så sier noen på en fornuftig måte at 'nå ser vi den', så gjør vi det.
- funker fjell!
Det funker helt til du får for mange negative folk, for da er det alltid noen som roper nei.
Vi har da vel med oss munnbind, kan du skjønne!
Vi pleier vel å sette oss forran skjermen å rope 'nei' til alt vi ikke liker, så sier noen på en fornuftig måte at 'nå ser vi den', så gjør vi det.
- funker fjell!
Må nok være litt bedre struktur på det før jeg orker å komme. Må dessuten ditche gjengen på kred for å komme ><
- funker fjell!
Det fikk meg til å le ganske godt..
- funker fjell!
Må nok være litt bedre struktur på det før jeg orker å komme. Må dessuten ditche gjengen på kred for å komme ><
Skikkelig struktur på animekveld i Brønnøysund med unge Brønnøyværinger..? Nei, nå synes jeg du legger lista høyt.
- funker fjell!
Skikkelig struktur på animekveld i Brønnøysund med unge Brønnøyværinger..? Nei, nå synes jeg du legger lista høyt.
Kanskje
- funker fjell!
Det fikk meg til å le ganske godt.. 
Godt å høre! Latter forlenger både liv og vennekretser!
- funker fjell!
Kunne strukturert slik at det hadde blitt millitær disiplin, men da ville det vel ikke være noen medlemmer ;P
Kunne strukturert slik at det hadde blitt millitær disiplin, men da ville det vel ikke være noen medlemmer ;P
- Ikke si det.. En pisk, litt skyting og jeg tror mange ville kommet! 
Ot: fant posten din om hva dere viser. greit nok.