no-picture Hei og velkommen til AnimeNord!
For å kunne delta i diskusjoner må du enten
registrere deg eller logg inn.
11 svar [Siste innlegg]
Event
Events bilde
Ble medlem: 13.02.2009
Tilbakemelding på GoA2010

Som i fjor (link)spørr vi dere om hva som var det beste/dårligste med fjorårets GoA!
Om noen har glemt hva vi gjorde, sjekk ut informasjonstråden for å friske opp minnet: http://animenord.com/forum/animenord/gathering-animenord-goa-2010

Hva syns du var BEST?
Hva husker du som det aller morsomste?
Hva satte du pris på?
Hvilke konkurranser likte du best?
Oppsto det noen problemer?
Satte du spørsmåltegn ved noe?
Ville du ha laget konkurransene på en annen måte?

Alt du har på hjertet for å gjøre dette års treff bedre er velkommen! Vi i event gleder oss veldig og håper på gode innslag så vi kan gjøre det best for dere som kommer for å ha det gøy! Smile

Hilsen Event

Reklame
Reklamer på AnimeNord
Event
Papayas bilde
Alder: 22
Kjønn: Kvinne
Ble medlem: 31.12.2007

Kom igjen folkens! Laughing out loud vi trenger hjelp av dere!

Jeg syns som alltid at spillkonkurransene er veldig gøyale (selv om jeg ikke selv kan delta på de fleste av dem). de japanske lekene er veldig sosiale og morro, så syns vi burde ha det igjen.
ang lunsjen vi delte ut så må vi kanskje ha litt mer neste år så alle kan få litt mer xD ble litt tomt på slutten til de siste som kom.
bowlinga er jo alltid en slager og får oss litt ut av lokalet.

Medlem
Makis bilde
Alder: 20
Ble medlem: 12.02.2007

Beste var den lille tiden jeg fikk være der *synd jeg måtte dra etter 1. dagen, hvor jeg hadde gleda meg til resten*
Syntes det var morsomt å se igjen folka jeg ikke har sett på en stund, og møte de nye medlemmene ^^
Fikk ikke blitt så mye med på konkurranser unntatt "tegne-på-ryggen-til-hverandre" hvor jeg lo meg ihjel så det var ganske morsomt Laughing out loud
...mitt eneste problem var bussen.

Igjen synd jeg gikk glipp av resten, men neste GoA ska jeg være der fra start til slutt ;D
Gleder meg til å se igjen folk!

Donor
Ashirogi Mutos bilde
Kjønn: Mann
Ble medlem: 27.03.2010

GOA10 var kjempe flott.
Det var koselig å møte nye folk og det er kjempe bra at det kommer folk fra "hele" landet.
Konkurransene var også veldig gøy og det samme med lekene. At vi gikk å bowlet var en knall ide som Papaya sa for da kom vi oss ut av lokalet og fikk litt frisk luft:P
Jeg hørte at programmet i fjor var rimelig løst, i den forstand at det ikke var like hektisk som det visst nok var i 09, det setter jeg pris på.
Det eneste som jeg kunne ønske var kanskje en eller to japanske leker til.

Event
Sparkys bilde
Ble medlem: 14.01.2009

Vi kan sikkert få til et par leker til. Var også glad for at det ble litt avslappet og ikke program HELE tiden. :3

Nyhetsmod
nurfeds bilde
Alder: 23
Ble medlem: 25.08.2006

Føler det er vanskelig å sette prikk på hva som var best siden det var så mye bra, konkurransene, spille mahjong, spille magic igjen, vinne konkurransene ^^, men ja det beste var egentlig det å møte alle folka =)
alle konkurransene var bra men likte super smash konkurransen best.
eneste problemet jeg hadde egentlig var soving men fikk jo noe søvn så kan ikke klage for mye Tongue får bare ha med meg bedre ting og sove på neste gang. men nei ikke mye jeg kan klage på med goa2010 hadde det awesome der så fortsett sånn Wink

Event
Papayas bilde

Mange fine tilbakemeldinger! Men vil gjerne ha flere synspunkter fra de som ikke har svart noe enda! Smile

Donor
HazukiChans bilde
Ble medlem: 02.06.2009

kansje et litt mer tilrettelagt lokale ?
en dusj eller to hadde vel ikke gjort noe.
ellers syntes jeg allt var helt topp.
(kansje vi kan leie Vikingskipet ? Tongue )

Event
Papayas bilde

Haha vikingskipet blir kanskje litt overkill Tongue vi er ikke så mange enda.
ang lokalet så har det vært enkelt/billig å velge det vi er vant med. men vi har prøvd tidligere å få tak i andre lokaler, men det er vanskelig å finne noe som er mulig å skaffe. vi skal se på det i år også, og se om noe annet finnes som en kan bruke Smile

Event
Sparkys bilde
Ble medlem: 14.01.2009

Hadde nok vært greit med nytt sted ja. Var greit på skolen, men med tanke på at den er så falleferdig hadde det nok vært greit med noe nytt. Smile
Vi finner nok ut av det under planlegging om det er andre steder vi kan se på. Wink

Medlem
Gomfss bilde
Alder: 26
Ble medlem: 10.08.2005

eneste problemet er om folk vil betale for ny plass.
tom nå som Conrad har pensjonert seg fra fritidsklubben (eller mer riktig, fra alt arbeid Tongue)
så får vi ikke lenger spesial-pris men framdeles er det bygget rimeligere en de fleste andre bygg.
de fleste bedehus koster jo noen tusen (3k+) for 4-5 dager ,dog inkluderer det vask når vi er ferdig. men vi får som oftest ikke dusj eller nett der...

så det store blir da å finne et bygg med dusj vertfall og muligens nett som ikke består av et stort rom (ellers hadde tromøyhallen vært finn, dog krever den en del mennesker) som gjør at vi ikke må skru opp inngangsprisen fra 150 til 300 eller høyere

Admin
NeoIDs bilde
Alder: 25
Ble medlem: 20.06.2005

@Gomfs:
Hva med det lokalet i Grimstad sentrum... husker ikke navnet i farten men vi snakket om det tidligere... Tongue

Donering

Doner
Mottatt 0kr av 150kr for denne måneden
Donasjoner

Nytt fra AnimeNord

NeoID for 4 uker 6 dager siden
Oppdateringen av AnimeNord nærmer seg, selv om... [2]
NeoID for 5 uker 5 dager siden
Ønsker å takke alle for fire hyggelige dager i... [5]

Siste aktivitet

Bursdager

Benjamin (20år)

Statistikk

AnimeNord består idag av 2390 medlemmer som tilsammen har skrevet 101495 innlegg fordelt over 6678 emner.

Hvem er pålogget nå?

11 gjester

Vårt nyeste medlem: joffarbb