no-picture Hei og velkommen til AnimeNord!
For å kunne delta i diskusjoner må du enten
registrere deg eller logg inn.
20 svar [Siste innlegg]
Admin
NeoIDs bilde
Alder: 25
Kjønn: Mann
Ble medlem: 20.06.2005
AN-genser og T-skjorter 2010!

Endelig var alt klart og mulighetene åpne for å sikre seg en AnimeNord genser, t-skjort eller skjorte til årets Gathering i Hamar.
Etter den utrolig store suksessen i 2008 har vi igjen gleden av å kunne tilby våre medlemmer dette unike tilbudet.

Det hadde vært utrolig kult å se alle ha på seg AnimeNord genser, t-skjorte eller skjorte på årets fellesbilde på TG.
La oss gjøre dette året til noe helt spesielt!

Litt om de forskjellige produktene:

(1) AnimeNord Genser
Den absolutt største favoritten med en høy "må ha"-faktor blant medlemmene på AnimeNord.
Liten logo på forsiden og en stor AnimeNord-logo på baksiden med brukernavnet ditt under.
Genseren er av høyeste kvalitet og holder deg utrolig god og varm. Hver genser er unik, anbefales!

Farger: Hvit med svart tekst, Marineblå med hvit tekst, Sort med hvit tekst

(2) AnimeNord Skjorte
Det har vært meget høy etterspørsel og forventninger, men endelig er den her, den offisielle AnimeNord skjorten.
Denne er uten tvil det meste eksklusive plagg i vårt sortiment, med stort trykk og meget høy kvalitet og stilfaktor.

Farger: Hvit med svart tekst, Sort med hvit tekst

(3) AnimeNord T-skjorte (Classic)
Vår gode gamle klassiske AnimeNord t-skjorten som startet det hele. Gode minner, god kvalitet og stor logo på forsiden. Smile

Farger: Hvit med svart tekst, Marineblå med hvit tekst, Sort med hvit tekst

(4) AnimeNord T-skjorte (2009)
På grunn av den store etterspørselen om å ha en t-skjorte med brukernavn på, har vi endelig oppdatert vår klassiske AnimeNord t-skjorte.
I tillegg har denne utgaven farget kant rundt ermet og kragen, noe som fullfører designet og øker helhetsinntrykket.

Farger: Hvit med svart tekst og marineblå kant, Marineblå med hvit tekst og hvit kant, Sort med hvit tekst og grå kant

FAQ

Q: Jeg skal ikke til "The Gathering" i Hamar, kan jeg fremdeles bestille?
A: Ja. I første omgang vil vi ha fokus på dem som enten kan hente varen(e) i Grimstad eller på TG, men frakt kan alltids ordres (kommer i tillegg).
Ta kontakt med meg via PM dersom du ønsker å ha varene tilsendt, så skal jeg kalkulere hvor mye frakten kommer på.

Q: Er bestillingen bindene?
A: Bestillingen er ikke bindende, men må være fullført innen 22.02.10. Da mener jeg både bestilling og betaling.

Q: For høy pris.. >_>
A: Jeg har forhandlet lenge med trykkeriet AN bruker og kommet frem til en god pris i mine øyne.
Man må huske på at hvert plagg er unikt (bortsett fra Classic) og at tøyet holder en veldig høy kvalitet ved riktig behandling.

Bestilling

For å gjøre ting enklest mulig så har jeg bestemt følgende:

Bestillingen er nå STENGT

Betaling kan enten skje via:
Nettbank (anbefalt): 1201.05.91862
Paypal: paypal@idmedia.no

Husk: Ved betaling, husk å legg til melding med brukernavnet her på AnimeNord!

Reklame
Reklamer på AnimeNord
Admin
NeoIDs bilde

Ved generelle spørsmål er det bare å spørre i vei her og jeg vil svare så snart jeg kan.
Dersom du ønsker å bestille send meg en PM. Jeg noterer meg ikke ned bestillinger som skjer her i tråden!

Medlem
Zycoraxs bilde
Alder: 22
Ble medlem: 11.04.2009

Regner med at det er forskjellige størrelser(?)
Hadde det eventuelt vært mulig å få prøve en av genserne som dere allerede har neste gang jeg kommer til Grimstad på treff?

Admin
NeoIDs bilde
"Zycorax" skrev:

Regner med at det er forskjellige størrelser(?)
Hadde det eventuelt vært mulig å få prøve en av genserne som dere allerede har neste gang jeg kommer til Grimstad på treff?

Ja, størrelser kan man velge fritt. Jeg kan notere det på nå på når jeg kommer hjem Smile

Ellers er det skkert ikke noe problem å få prøvd en genser på treffet til onsdag. Jeg skal prøve å huske å ta med min. Dem er ganske normale i størrelsen vil jeg si...

Event
Papayas bilde
Kjønn: Kvinne
Ble medlem: 31.12.2007

jeg har en genser i str M, kan sikkert ta den med på onsdag igjen (som jeg som oftest gjør xD)

et tips om skjorten - trykket på forsiden (den lille logoen) kan hende begynner kanskje å løsne litt i kantene etter _mange_ x antall vask i vaskemaskin, men om dette etterhvert skjer så er det lett å fikse med et strykejern og 10 sek med varme på trykket ^___^

Medlem
Zycoraxs bilde
Ble medlem: 11.04.2009

Tror ikke jeg kan komme i morgen, men skal se om jeg får tid neste uke Wink

Medlem
Kaldvanns bilde
Ble medlem: 17.11.2009

hmm, er det bare meg eller er bildene nummerert feil? (nr 3 og 4 det)

Admin
NeoIDs bilde
"Kaldvann" skrev:

hmm, er det bare meg eller er bildene nummerert feil? (nr 3 og 4 det)

Oi, takk for at du sier ifra! Jeg har fikset det nå... Smile

Admin
NeoIDs bilde

Dersom det er flere som tenker seg en genser, t-skjorte eller skjorte er det veldig hyggelig om jeg får PM om det fortløpende.

Betalingen trenger ikke være registrert får 22. februar, men det er godt å kunne gjøre trykkene klare gradvis fremfor å få mye på en gang. Frem til denne dato er altså påmeldingen ikke bindende...

Merk: Inkluder både modell, farge og størrelse du vil ha i PMen.

Admin
NeoIDs bilde

Gjør oppmerksom på at det fra i morgen kun er 1 uke igjen til fristen for bestilling og betaling går ut.
Det er virkelig siste frist, så alle bestillinger som ikke har blitt registrert betalt innen 22.02.10 blir kansellert.

Ellers er det veldig mange som har sendt meg PM og sagt at dem er veldig interesserte i å bestille så jeg håper flere drar nytte av sjansen!

Medlem
Borkiss bilde
Alder: 20
Ble medlem: 30.06.2007

Heh, litt vittig at alle er merket med "Kun " LØP OG KJØP, BILLIG BILLIG BILLIG!

Når det er sagt, så burde man nesten skaffe seg en ny t-skjorte som reflekterer endringen av nicket mitt....

Admin
NeoIDs bilde
"Borkis" skrev:

Heh, litt vittig at alle er merket med "Kun " LØP OG KJØP, BILLIG BILLIG BILLIG!

Med tanke på at alle gensere/skjorter er forskjellige og kvaliteten er såpass høy, så er det faktisk veldig billig. Smile

Admin
NeoIDs bilde

Siste frist for bestilling!

Interessert i din egen AnimeNord genser, skjorte eller t-skjorte, men ikke bestilt enda?
Det er nå siste frist, så har du glemt det, send meg en PM og si fra så snart som mulig!

Ikke risiker å dra til TG10 uten, ellers kommer du til å fryse...
(samt ser det ikke så bra ut på fellesbildet, så du blir plassert bakerst). Laughing out loud

Nyhetsmod
Takerus bilde
Alder: 21
Ble medlem: 11.04.2007

Dette kunne jeg egentlig sendt som PM til NeoID, men siden det kanskje er av interesse for flere poster jeg heller her.

@NeoID: Jeg satt meg nettop ned for å overføre penger, men så kom jeg på en PM du sendte meg;

"NeoID" skrev:

...Jeg kommer tilbake til frakt og forsendelse når fristen har gått ut... Smile

Hvordan vil du da ha det med betalingen, i og med at fristen er i morgen? Skal vi ikke-TG-folk betale ved en senere dato, eller vil du ha penger for klærne først og for frakten i etterkant?

Admin
NeoIDs bilde

@Takeru, jeg sender ut en PM til alle senere ikveld (bekreftelse for bestilling). Så inkluderer jeg eventuell frakt der...

Skulle egentlig sendt den i dag tidlig, men så kom det andre ting i veien... Smile

Admin
NeoIDs bilde

Da er bestillingen stengt.
Jeg har sendt ut PM til alle som har bestilt. Det er viktig å få tilbakemelding på denne. Dersom jeg ikke hører noe, eller får pengene innen slutten av uka, blir ordren kansellert. Smile

Admin
NeoIDs bilde

Da har jeg sendt inn bestillingen og det vil ca ta to uker før jeg får dem.
For dem som har bestilt, men ikke kommer til TG, sender jeg varen(e) i posten så snart jeg får dem. Smile

Admin
NeoIDs bilde

Da har jeg fått genserne og (t-)skjortene fra trykkeriet. For dem som bor nærme, gi meg beskjed dersom jeg skal ta med noen til AN Grimstad.
Ellers vil jeg sende dem ut så snart som mulig (for dem som har ønsket å få dem tilsendt).

Medlem
Ble medlem: 29.03.2010

wow det var flott .. veldig kul eks ..
Hvordan kan jeg benytte den? jeg vil gjerne ha denne også .. Smile

Admin
NeoIDs bilde
"belle" skrev:

wow det var flott .. veldig kul eks ..
Hvordan kan jeg benytte den? jeg vil gjerne ha denne også .. Smile

Hei, det er dessverre for sent, bestillingen er stengt. Vi annonserer når det er mulighet for å bestille igjen... skal nok klare å få til noe dersom det er flere som vil ha Smile

Donor
Yakamarus bilde
Alder: 23
Ble medlem: 28.08.2007

Genser! <3

Donering

Doner
Mottatt 0kr av 150kr for denne måneden
Donasjoner

Nytt fra AnimeNord

NeoID for 4 uker 6 dager siden
Oppdateringen av AnimeNord nærmer seg, selv om... [2]
NeoID for 5 uker 5 dager siden
Ønsker å takke alle for fire hyggelige dager i... [5]

Siste aktivitet

Bursdager

Benjamin (20år)

Statistikk

AnimeNord består idag av 2390 medlemmer som tilsammen har skrevet 101495 innlegg fordelt over 6678 emner.

Hvem er pålogget nå?

13 gjester

Vårt nyeste medlem: joffarbb