Endelig var alt klart og mulighetene åpne for å sikre seg en AnimeNord genser, t-skjort eller skjorte til årets Gathering i Hamar.
Etter den utrolig store suksessen i 2008 har vi igjen gleden av å kunne tilby våre medlemmer dette unike tilbudet.
Det hadde vært utrolig kult å se alle ha på seg AnimeNord genser, t-skjorte eller skjorte på årets fellesbilde på TG.
La oss gjøre dette året til noe helt spesielt!
Litt om de forskjellige produktene:
(1) AnimeNord Genser
Den absolutt største favoritten med en høy "må ha"-faktor blant medlemmene på AnimeNord.
Liten logo på forsiden og en stor AnimeNord-logo på baksiden med brukernavnet ditt under.
Genseren er av høyeste kvalitet og holder deg utrolig god og varm. Hver genser er unik, anbefales!
Farger: Hvit med svart tekst, Marineblå med hvit tekst, Sort med hvit tekst
(2) AnimeNord Skjorte
Det har vært meget høy etterspørsel og forventninger, men endelig er den her, den offisielle AnimeNord skjorten.
Denne er uten tvil det meste eksklusive plagg i vårt sortiment, med stort trykk og meget høy kvalitet og stilfaktor.
Farger: Hvit med svart tekst, Sort med hvit tekst
(3) AnimeNord T-skjorte (Classic)
Vår gode gamle klassiske AnimeNord t-skjorten som startet det hele. Gode minner, god kvalitet og stor logo på forsiden. 
Farger: Hvit med svart tekst, Marineblå med hvit tekst, Sort med hvit tekst
(4) AnimeNord T-skjorte (2009)
På grunn av den store etterspørselen om å ha en t-skjorte med brukernavn på, har vi endelig oppdatert vår klassiske AnimeNord t-skjorte.
I tillegg har denne utgaven farget kant rundt ermet og kragen, noe som fullfører designet og øker helhetsinntrykket.
Farger: Hvit med svart tekst og marineblå kant, Marineblå med hvit tekst og hvit kant, Sort med hvit tekst og grå kant
FAQ
Q: Jeg skal ikke til "The Gathering" i Hamar, kan jeg fremdeles bestille?
A: Ja. I første omgang vil vi ha fokus på dem som enten kan hente varen(e) i Grimstad eller på TG, men frakt kan alltids ordres (kommer i tillegg).
Ta kontakt med meg via PM dersom du ønsker å ha varene tilsendt, så skal jeg kalkulere hvor mye frakten kommer på.
Q: Er bestillingen bindene?
A: Bestillingen er ikke bindende, men må være fullført innen 22.02.10. Da mener jeg både bestilling og betaling.
Q: For høy pris.. >_>
A: Jeg har forhandlet lenge med trykkeriet AN bruker og kommet frem til en god pris i mine øyne.
Man må huske på at hvert plagg er unikt (bortsett fra Classic) og at tøyet holder en veldig høy kvalitet ved riktig behandling.
Bestilling
For å gjøre ting enklest mulig så har jeg bestemt følgende:
Bestillingen er nå STENGT
Betaling kan enten skje via:
Nettbank (anbefalt): 1201.05.91862
Paypal: paypal@idmedia.no
Husk: Ved betaling, husk å legg til melding med brukernavnet her på AnimeNord!